Sayfalar

13 Şubat 2011 Pazar

3.

Kardeşim;
İşte zaten bizim problemimiz burada.Biz hiç bir zaman yeri ve zamanında gerekli olan cesarete sahip olmuyoruz bazı şeyleri söylemeye.Oysa emin olmayı beklemek ne kadar zor ve çetin bir süreç değil mi?
Kız bekliyor,hadi söyle,hadi oğlum,tell me baby..Tell me..

Ahh erkekler,O çekingen yüzler,ve buruk kalpler..
Söyleyemeyiz,dilimizden çıkmaz o kelimeler.Bir ''seni çok seviyorum ben yaa'' cümlesi dilimize tonlarca ağırlıkta gelir.Çekip anca çıkarılması gerekir.

Ulan birşey varsa vardır,yoksa yoktur..Bu bu kadar.Ama hep emin olmak ve sonrasında pişman olmamak uğruna beklenilen ve arkadaşça geçirilen günler...
Sıçar lan adamın ağzına.
Yoldan çevir erkekleri,10 erkekten 5'inin arkadaş olduğu,o zamanlar çok sevdiği fakat bir türlü duygularını belli edemediği için elinden kaçırdığı bir kız kesin vardır.Ve kızı tanıdıkça,hatta onun geçmişte kendisine karşı birşeyler hissettiğini duydukça pişmanlığı artar,katlanır ve onu mahveder..

Acele etmeliyiz oğlum,hızlı karar vermeliyiz.
Sonra bizden daha piç tayfa,hoşlandıklarımızı çekiyor elimizden.

He bu arada benim hiç anlamadığım olay,bu kızlar neden karşı tarafa hissettiklerini gizemli tutmaya bayılıyorlar anlamıyorum..Bok var dimi.Tutun içinizde,saklayın bir köşeye.
Muammasınız yemin ediyorum ya.

3 yorum:

e.n.k dedi ki...

evlendikten sonra haberler söyle gelisti aa biz onun evliligi dusunmedigini saniyorduk tuhh kacirdik kizi :) demekki bu yukler treni baya gec fark ettiriyor :)))

Mia Wallace dedi ki...

ya bir kız olarak içinde tutulmasına ben de gıcık oluyorum!
Kaç tane arkadaşımı gaza getirip ilanı aşk ettirdim ah ah :P

thebiglebowski dedi ki...

e.n.k@ Haha:) o işin ayrı bir boyutu:)
Mia @Veletsin hee:))Sonra ne yaptın:))