Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

Once upon a time in America

Böyle bir film vardı hatırlayanlarınız vardır.Hatta başrollerinde Robert De Niro ile Joe Pesci oynuyordu..Hatta bak gene hatırladım ki bu ikisinin oynadığı bir film daha vardır ki süper ötesidir.Evet doğru bildin canım Goodfellas..

Orada Joe Pesci'nin canlandırdığı karakter tam bir Tonya'lıdır abi..Adam bildiğin karadenizli orada..O sinirli tavırları,hazır cevaplılığı,komik anıları ile bende bizim oralardan birini izliyorum hissini yaratmıştı.Tabi bu film için sadece onu konuşamayız zira Ray Liotta'nın hakkını teslim etmeliyiz..He bu arada Ray demişken Revolver'a dokunmadan edemem..Dünyada filmlerini gözü kapalı izleyeceğim tek yönetmen olan Guy Ritchie'nin mükemmel hatta kült filmlerinden biridir.Ki hangi tartışma platformunda bu film hakkındaki yorumlara bakarsanız,bütün izleyicilerin ikiye bölündüğünü görürsünüz..Ben filme bayılan taraftayım.Çünkü zekiyim,siz anlamadıysanız bu filmede laf ettirmem a.q..

Lan bir kere Guy Ritchie yazıyor orada..O yeter a.q..Dünyada izlediğim gelmiş geçmiş en iyi film sıralamama 4 film birden soktu lan bu adam..Lock,Stock and Two Smoking Barrels olsun Rock'n Rolla olsun Revolver olsun Snatch olsun ki Snatch bu dünyadan değildir bence.Ulan hatta bunların arasına Sherlock Holmes'u bile koyabilirim yani..O derece beğenirim Guy Ritchie'yi.Benim bu adamı tanımam Snatch filmi ile başlamıştır ki, bir kaç defa zevkle izlediğim nadir filmlerdendir.

O Brad Pitt'in çingene şivesiyle konuşmaları bir oyuncu nasıl olmalı dersi veriyor adeta.Adam rolünü yaşıyor o anda.Hele son dakikalarda ki dövüş sahnesinde çalan o müziğe ne demeli a.q. Bence dünyanın gelmiş geçmiş en gaz müziğidir.Oasis'e azda olsa sempatiyle bakmamın tek sebebidir ya Fucking the Bushes..Bir ara bu müziği dinlemeden güne başlamazdım a.q. İşte bak gene olay Guy Ritchie'ye geliyor,Çünkü adam Madonna'nın eşi olarak film müziklerini o kadar güzel ve o kadar yerli yerinde seçiyor ki müzikleri film için yapılmış sanırsın.

Ya aslında bu konuda o kadar çok şey anlatırım ki gözleriniz bozulur okumaktan.
Ben sizi düşünüyorum lan valla,yoksa maçın başladığı falan yok..

8 yorum:

funda dedi ki...

Snatch'e bende bayılırım iyi ki bahsettin bak tekrar izleyesim geldi :)

thebiglebowski dedi ki...

Bende şuan açıp bakıyorum sevdiğim sahnelere:)

Hero of Darkroom dedi ki...

Kurgu olarak revolver tek geçiyorum...
Johhny Quid sayesindede Rock'n RollA derim...
Lock Stock and two smokin barrels Guy Ritchie filmlerini ilk defa seyrediyorsanız güzel , öteki türlü pek zevk vermiyor...
Snatch'in yeri bir başka ama favorim Revolver sanırım..

thebiglebowski dedi ki...

Beyni kurcalamasıyla evet Revolver ama eğlencesiyle Snatch derim bende..

Seninle aynı noktadayız,sevindim:))

Hero of Darkroom dedi ki...

eğlence açısından gerçekten Snatch bir başka... Hele o tesadüflerin senaryoya ince ince örülmesi pek bi hoş olmuş...

Aynen.. Guy Ritchie filmlerine düz aksiyon filmi gibi bakan insanlar tanıyorum :|

thebiglebowski dedi ki...

Bence kendileri düz kalmış:))

Mia Wallace dedi ki...

ah ahhhh.. ben ne düşünüyorsam sen de öyle. Bi kere artık bir film için altında "Guy Ritchie" yazması yeterli o filmi izlemem için.

Snatch hayatımın filmi! Revolver daha da fena.

Kaç kere açıp sarıp sarıp sevdiğim bölümleri izledim anlatamam.

Jason Statham sadece Guy'ın filmlerinde sempatik ve ingiliz aksanıyla karizmatik.

Brad Pitt'e çingene ağzı aşırı yakışmış hele o müzikler neydiii! off yine izlicem bilmemkaçıncı kezz eheh süper yazı

thebiglebowski dedi ki...

Aynen hayatımın filmidir snatch.

Çoğu replikleri ezberimdedir hala:)